Referent administrativy obchodu

Náplň práce

  • vystavování faktur vydaných, kompletace váženek – komunikace s odběrateli
  • hlídání ELPNO listů, ZPO a povolení odběratelů našich odpadů
  • zasílání upomínek, certifikátů a další dokumentace spojené s fakturací
  • hlídání pohledávek
  • evidence podkladů pro Intrastat
  • rovnání evidence odpadů
  • zpracování podkladů pro obchodní oddělení
  • vedení přidělených projektů a plnění jejich dílčích úkolů

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • praxe v oblasti administrativy/obchodu/ekonomie výhodou
  • znalost PC MS Office (Word, Excel) – pokročilá
  • organizační a komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu
  • AJ – úroveň INTERMEDIATE
  • nadšení, pečlivost a přesnost, spolehlivost, aktivní přístup, samostatnost, prozákaznický přístup

Nabízíme

  • práci v růstovém oboru, který má ekologický smysl
  • v první fázi pracovní poměr na dobu určitou v délce 1 roku, poté na dobu neurčitou
  • jednosměnný pracovní režim, pružné rozvržení pracovní doby
  • základní mzda + měsíční prémie
  • finanční i nefinanční benefity
  • 2 dny indispozičního volna
  • příspěvek na dopravu

 

V případě, že Vás naše nabídka zaujala, zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem v ČJ a AJ na emailovou adresu kariera@praktiksystem.cz. Vaše žádosti o pracovní pozici vyhodnotíme a do 14 dnů Vás budeme informovat o stavu výběrového řízení.

 

 

 

Zpět tisknout

1
Stáhněte a vyplňte
osobní dotazník
2
Dotazník pošlete
na e-mail:

kariera@praktiksystem.cz
3
Vyčkejte na naši
odpověď, do 14 dnů vás
budeme kontaktovat

Máte o tuto práci zájem?
Kontaktujte nás!

Máte zájem o nabízenou práci? Napište nám!