Odborný referent provozu

Náplň práce

  • vedení výrobního skladového hospodářství – průběžná kontrola a evidence
  • inventury – kompletní zpracování včetně datové inventarizace v programu Inisoft
  • kalkulace - vyplňování a tvorba
  • kontrola výkaznictví směnových výsledků a zpracování v informačním systému
  • správa skladů provozu
  • úzká spolupráce s oddělením logistiky, kvality a obchodu
  • vedení přidělených projektů a plnění jejich dílčích úkolů

Požadujeme

  • SŠ vzdělání (administrativa, obchod, ekonomie)
  • znalost PC MS Office (Word, Excel) - pokročilá
  • praxe v oblasti administrativní podpory provozu/výroby alespoň 1 rok
  • znalost Helios, Inisoft výhodou
  • znalost AJ/NJ – výhodou
  • spolehlivost, pečlivost a přesnost, aktivní přístup a samostatnost, komunikativnost

Nabízíme

  • práci v růstovém oboru, který má ekologický smysl
  • v první fázi pracovní poměr na dobu určitou v délce 1 roku, poté na dobu neurčitou
  • dvousměnný pracovní režim - ranní směna 6:00 - 14:00, odpolední směna 11:00 - 19:00
  • týdenní pracovní doba 37,5 hodiny
  • základní mzda + měsíční prémie
  • finanční i nefinanční benefity
  • obědy zdarma
  • 2 dny indispozičního volna
  • příspěvek na dopravu
  • možnost podílet se na rozvoji oddělení/firmy
  • osobní růst a pravidelné vzdělávání

Práce je vhodná i pro absolventy.

V případě, že Vás naše nabídka zaujala, zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem v ČJ na emailovou adresu kariera@praktiksystem.cz. Vaše žádosti o pracovní pozici vyhodnotíme a do 14 dnů Vás budeme informovat o stavu výběrového řízení.

 

 

Zpět tisknout

1
Stáhněte a vyplňte
osobní dotazník
2
Dotazník pošlete
na e-mail:

kariera@praktiksystem.cz
3
Vyčkejte na naši
odpověď, do 14 dnů vás
budeme kontaktovat

Máte o tuto práci zájem?
Kontaktujte nás!

Máte zájem o nabízenou práci? Napište nám!